Nicky's gaat online!

Voor de mensen die mij kennen zal het geen verrassing zijn. Als klein meisje kliederde ik altijd alles al onder (ja, ook mijn slaapkamer muren, sorry ma!). Dat ik graag een potlood, kwast of krijt vast houdt is dus geen geheim. Ook is het inmiddels geen geheim meer dat ik ooit een wens had om hier meer mee te doen. En nu... Nu is het dan eindelijk zo ver! In het klein maar absoluut niet minder fijn. We gaan de lucht in!

Wat houd dat dan precies in? Naast dat deze site al een poos gebruikt wordt voor het schrijven van blog's zal de oplettende kijker zien dat er nieuwe dingen zijn toegevoegd aan het menu. Namelijk het kopje Nicky's. Wanneer je op deze knop klikt komen er zoveel mooie dingen aan je scherm voorbij dat kun je gewoon niet negeren (zo, dat was de meest "ik-klop-ff-lekker-mezelf-op-de-schouder" opmerking die ik ooit gemaakt heb). 

Jullie weten dat ik graag teken en schrijf, jullie weten dat ik kaartjes en "posters" maak en nu na veel aanvraag hiervoor en veel getwijfel hier over maak ik via deze weg bekend....
Ze zijn voortaan te koop!! Jawel mensen, je leest het goed! Ook bij jullie kan er een officiële Nicky aan de muur komen te hangen of op de deurmat vallen! Hoe leuk is dat! 
Naar inmiddels al ontelbare test rondes, en ontelbare positieve reacties is het nu aan de wijde wereld om ook hiervan te mogen genieten. Want zeg nu eerlijk, mooie dingen moeten gedeeld worden toch?!

Of het nu voor een verjaardag is, zomaar omdat een kaartje sturen gewoon zo leuk is, of het om iemand beterschap, sterkte of geluk toe te wensen met de kaartjes van Nicky's kan dit allemaal. Op de website zul je een kleine greep uit het assortiment vinden maar ik werk ook op verzoek. Een gepersonaliseerde kaart of voor een onderwerp wat je niet zo snel tegenkomt. Neem even contact met me op want de opties zijn eindeloos.

Alles wat van Nicky's af komt is handwerk en dus keer op keer uniek! Wil dat zeggen dat ik geen 22 kaarten hetzelfde maak? Klopt, elke kaart is absoluut 100% uniek. Hmmm, ik hoor je denken...wilde eigenlijk net 20 uitnodigingen voor dat knal feest! Dat kan hoor, geen probleem, maar wederom het is geen drukwerk. 

Nu we het er dan toch over hebben dat het geen drukwerk is wat is het dan wel? Ik werk voornamelijk met Aquarel verf (dan wel in stift vorm van Ecoline), Ecoline inkt (de oudere onder ons hebben er waarschijnlijk vroeger op school nog mee moeten schrijven) en Posca pennen. Omdat Aquarel zoals de naam al zegt op waterbasis is, zijn deze kaarten en posters gevoelig voor vocht. Hiervan kan de inkt uitlopen! Iets wat je natuurlijk eigenlijk wilt vermijden. Het zou zo ontzettend jammer zijn dat als je een kaart na iemand verstuurd die gene het ontvangt als een grote inktvlek! Daarom lever ik bij elke kaart een plastic hoesje wat ervoor zorgt dat de post droog en in tact over komt. 

Regelmatig zullen er nieuwe ontwerpen, nieuwe kaarten en nieuwe posters op de website verschijnen. Natuurlijk zullen er ook nieuwe blog's blijven volgen. Ben je nieuwsgierig dan zou ik zeggen sla deze site op in je favoriete en neem af en toe een kijkje. Zo ben je niet alleen steeds op de hoogte van de nieuwste en leukste kaartjes maar ook van alle andere spannende, leuke ontwikkelingen en misschien nog wel heel veel meer leuke dingen!

 

Mocht je vragen op het gebied van Nicky's hebben kun je natuurlijk altijd contact met me opnemen. Dit kan via het contact formulier. Natuurlijk mag je ook altijd reageren onder de blog's of  in het gastenboek. Want iets moois maken doe je niet alleen, dat doe je samen! 

 

Lieve mensen, voor zover alvast ontzettend bedankt, want het is door jullie enthousiasme dat ik deze stap kan en mag gaan maken. En ik hoop dat we in de toekomst nog veel voor elkaar kunnen gaan betekenen.

Veel liefs,
"Nicky"

 

 

 

 

 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Mariska (woensdag, 30 mei 2018 07:54)

    Wat een toffe kaarten heb je gemaakt!! I ❤️ It! Ik hoop voor jou dat het een succes gaat worden!!