Liters water, feesten met budget, nieuwe levens en verkoop praatjes…

2016 ligt inmiddels alweer 2 maanden achter ons. 2016 een jaar van vreugde en verdriet, ook dit jaar lag het weer zo ontzettend dichtbij elkaar. De rollercoaster rijd ook in 2017 rustig verder.

Om toch nog even een snelle terug blik te doen, 2016 was o.a. het jaar van:

  • Het verliezen van mijn baan,
  • Het overlijden van geliefde,
  • De uitbreiding van ons gezin (Nee, jullie hebben geen baby’s gemist hoogstens een kitten),
  • Het uitkijken naar het mooiste bescheiden feestje van het jaar (en van mijn leven),Het eindeloos en vruchteloos zoeken naar een nieuwe baan,
  • Het voor het eerst als/met het gezin op vakantie gaan,
  • Het vieren van 2 nieuw geboren wondertjes op de wereld ( mijn lieve vriendinnetje en schoonzusje mochten dat dit jaar verzorgen),
  • Het vieren van op de valreep toch weer gevonden (tijdelijke) baan.

 

Nu is het 2017 en gingen we met een frisse schone lei van start. De eerste 2 maanden zijn dankzij een heel fijn bedrijf toch heel vreugdevol en snel voorbij gegaan. Maar het karretje van de rollercoaster rijd verder. Ken je dat gevoel? Vol overtuiging stap je de achtbaan in maar daar waar het karretje naar boven getakeld wordt vraag je, je alweer af waarom je erin bent gegaan?!


De afgelopen 2 maanden waren prachtig, mooi, fijn, het was het uitzicht vanaf het hoogste puntje uit de achtbaan. Nu staat het karretje net voor die val naar beneden, je weet dat er nog een looping aan komt, maar nu hangt je karretje stil. Net voor die kei harde val naar beneden…

Het voelt alsof ondanks er in 2016 een hele boel dingen gebeurt zijn (ook absoluut hele mooie en fijne dingen), ik weer terug ben bij het punt waar ik een jaar geleden ook al stond. In mijn ogen ben ik een jonge, energieke, vrolijke, enthousiaste vrouw waar niks (nou ja, nauwelijks want iedereen heeft toch wel wat?!) aan mankeert. Toch wordt ik in de huidige maatschappij (samen met heel veel andere) bestempeld als te oud voor het vinden van een nieuwe baan. Belachelijk! Er wordt van ons verwacht dat we tot ons 70-ste door werken, maar niemand kan je aan die baan helpen om dat ook te realiseren?!?!

 

 

Goed, nog maar even ophelderen bij jullie dan. Wie is Nicole ook alweer?

  • 28 jaar,
  • Getrouwd (sinds 03-06-2016) met de leukste en liefste man die er is (alle andere die dat beweren liegen, de mijne is echt de liefste!),
  • Christelijk,
  •  In bezit van rijbewijs Am, A1, A2, A en B,
  • Geboren in Breda,
  • Woonachtig in Enschede,
  • Stiefmoeder van 3 kinderen (Niet zo een uit de sprookjes hoor, van mij kun je gerust een appel aan nemen),
  • Houd van motor rijden, saxofoon spelen (tenor), schrijven, tekenen & koffie,
  • Heeft een opleiding tot dierenarts assistente gedaan,
  • Heeft 6 jaar werk ervaring in de detailhandel.
  • Flexibel (alleen m’n benen in m’n nek leggen heb ik nooit gekund),
  • Leergierig,
  • Enthousiast,
  • Klant en kwaliteit gericht &
  • Creatief.

2017 gaat weer een uitdagend en spannend jaar worden, die rollercoaster zal lang nog niet in z’n eind station komen te staan. Dat houd dan ook weer wel de uitdaging in het leven en laat ik nou net van uitdagingen houden. Staan weer een hoop dingen te gebeuren in dit jaar (kan er nog even niet over uitweiden, je leest, hoort het tegen die tijd wel). 2016 hebben we goed af kunnen sluiten dan zal het in 2017 toch ook we
er wel gaan lukken?

Ik heb m’n hart in elk geval weer een beetje gelucht en mocht jij nou bij zo een onwijs leuk, fijn bedrijf werken waar ze nog opzoek zijn naar een leuke, fijne, gezellige collega denk dan aan mij, stuur me een mailtje, appje, tag me, bel me, mail me, stuur van mij part een postduif! De vorige keer hebben jullie me ook geweldig geholpen en heb er alle vertrouwen in dat jullie dat nu ook weer zullen doen!

 

 

 

Uiteraard bent u weer van harte uitgenodigd te reageren, te delen en te “liken”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0